Is dit een correcte zin? "Ervaar Minecraft zoals nooit tevoren!"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
2.9K

Het beste antwoord

Ja, dat is een correcte zin. Blijkbaar is er een nieuwe versie van dat spel en wordt het op deze manier aanbevolen. "Zo heb je het nog nooit eerder kunnen spelen", wordt ermee bedoeld.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dit klopt, het is echter wel beter om ervan te maken: "Ervaar minecraft als nooit tevoren!"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Waarom zou dat beter zijn?