Kent iemand een website waar ik Engelse grammatica kan oefenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja mijn school gebruikt ook wrts ik zelf vind die site ook het fijnst en nog sucses met oefenen Toegevoegd na 56 seconden:
de site is trouwens
wrts.nl Toegevoegd na 2 minuten:
en je kan de woordjes ook downloade licht eraan wat je wil leren

Antwoorden (4)

Als je al woordjes hebt is de site wrts.nl een hele goede website. Hiermeer kun je op allerlij verschillende manieren woordjes leren dus ook door middel van gramatica. Veel scholen maken ook van deze website gebruik.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.teach2000.nl downloaden werkt nog handiger als words
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://wp.digischool.nl/engels/oefenen/

Een hele handige en leuke site. Je kunt op veel gebieden van alles oefenen.
amc
11 jaar geleden
Ik heb een bijna perfecte site voor je die je dagelijks kan beoefenen met heel veel leuke tips!!!