Ik probeer te photoreaden maar hoe moet je je ogen houden?

heeft er iemand echt een superduidelijke uitleg over photoreaden? vooral het eel van de photofocus vind ik moeilijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (2)

hier staat een uitleg..

http://home.planet.nl/~pex00023/superleren/photoreaden.html

Ik weet zelf niet wat ik er van moet denken. Maar er zijn mensen die zeggen dat het voor hun werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zijn cursussen voor... Paul Scheele is een goede leraar op dat gebied...

Je maakt fotoos van een bladzijde en die lees je achteraf uit...

Ik zal je een voorbeeld geven hoe je dat kunt leren... Ik zat ooit in Poona een lange tijd naar een keizelpad te staren en merkte op enig moment dat ik voetstappen zag op het pad, precies waar iemand zijn voeten gezet had... Op die plekken draaiden de kiezeltjes iets en die tekende zich op het plaatje wat ik had af in de complementaire kleur...

Toen deed ik de volgend proef... Ik keer naar het keizelpad... prentte me dat in... Draaide me om en iemand gooide een kiezel op dat stuk, ik draaide me weer om en pikt elke keer feilloos die nieuwe kiezel eruit...
Het is niet zo moeilijk en zo leer je dan photoreaden... Is niet moeilijk, je moet het wel kunnen leren... Niet iedereen kan dat namelijk...