Wat betekend het als iemand "I think the world of you" tegen je zegt?

Bij google vertalen geeft hij alleen maar de letterlijke vertaling en die is best raar, dus ik vroeg me af wat het nou precies betekend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://lmgtfy.com/?q=i+think+the+world+of+you

Antwoorden (2)

het betekent dat die persoon een behoorlijk hoge dunk van jou heeft.
Rieneke1
11 jaar geleden
Je kunt in dit soort gevallen beter de verklaring in het Engels zelf vragen. Dus
dan krijg je deze verklaring: If you think the world of someone, you admire and respect them very much.
Dus dat je iemand bewondert en veel respect voor diegene hebt.