"bob" in het Engels?

De persoon die dus de lul is en die alle dronken mensen naar huis mag rijden, hoe wordt die persoon in het Engels genoemd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
6.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die persoon is dus niet de lul, maar de meest gewaardeerde persoon van het gezelschap.
Anders hadden ze een taxi moeten huren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal met je eens Conan: het is de keus van die "de lul" om al die dronkaards veilig thuis te brengen.
Kimath
12 jaar geleden
Hartstikke goed dat er zulke personen bestaan. Ik vind ze juist helemaal top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruikte het ook maar als grapje hoor =P Zelf ben ik meestal de bob....dus xD

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yup! Dat was precies het woordje dat ik zocht, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx!