Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor wachtwoord moet ik nu maken? ik krijg dit Het wachtwoord moet alfa EN numerieke tekens bevatten.

Iedere keer als ik de wachtwoord invul zegt hij dit Het wachtwoord moet alfa EN numerieke tekens bevatten. wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
18.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blijkbaar gebruik je niet een combinatie van alfa (letters) en numerieke (cijfers) tekens.
Je moet blijkbaar een combinatie van letters en cijfers gebruiken, misschien Moet Er Ook Een Hoofdletter in.

Het zou zomaar kunnen dat je daarnaast geen andere tekens mag gebruiken.
Spaties mogen vaak niet...
Leestekens mogen soms niet...

Dus wel: Vr1jdag13
Maar niet: vrijdag 13
En ook niet vrijDag!!

Soms is er ook een minimum aan het aantal tekens. Vaak 8, soms 6. Bigger is better in dit geval:
DePad3n0pD3Lan3n1n is een zeer lastig te kraken wachtwoord, maar is (voor mij) prima te onthouden en van een paar extra letters typen krijg je echt geen RSI.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je wachtwoord moet letters van het alfabet en cijfers bevatten. Vaak moet je ook een hoofdletter gebruiken en een leesteken als @ of &. Voorbeeld: Password1! (hoofdletters, alfa tekens, numeriek en leestekens)

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteraard niet het genoemde voorbeeld gebruiken
(Lees meer...)
11 jaar geleden
dat betekent dat er een hoofdletter en een cijfer in moet zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding