'When your smiling, the whole world smiles with you'.
Bij een smile, vertoon je een glimp van een lach, we noemen het een 'glimlach', een soort lachje waarin jouw mond de vorm van een halve maan aangeeft. Denk aan de 'smiley', het vrolijke gezichtje met het halve maantje onder de 'ogen'. De mond blijft dus gesloten.

When your 'laughing' lach je met open mond en klinkt het geluid van een lach; 'hahahahaha', is dus nog vrolijker.

When your 'laughing out loud', noemen ze het een 'schaterlach'. De meest vrolijke lach. Je ligt dan zeg maar 'in een deuk'. (^0^)
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

To smile, is glimlachen. To laugh is echt lachen, eventueel met geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een inkoppertje, maar wel goed :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, daar valt natuurlijk geen speld tussen te krijgen. Meerdere antwoorden zijn overbodig. Plus dus.
Bij de laatste kun je iemands tanden zien. Bij de eerste niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om het verschil tussen glimlachen en echt lachen. En bij een grote glimlach kan je iemands tanden prima zien, en bij echt lachen hoef je iemands tanden niet per se te zien.