flauwekul ?
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nonsens.

Toegevoegd na 2 minuten:
Non sense? No sence; this makes no sence..
at all.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
apekool, brabbeltaal, bullshit, divagatie, gekkenpraat, gelul, kolder, lullificatie, nonsens, onredelijkheid, prietpraat, quatsch, wartaal, dwaasheid, flauwekul, gekheid, geklets, humbug, klets, kletskoek, kletspraat, kul, larie, leugen, malligheid, ongerijmdheid, scherts, shit, stommiteit, zever
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uh..niks meer aan toe te voegen, ik denk dat het nu bij 3 antwoorden blijft :-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx Loes :-). Jah het moet haast wel... ik weet er iig geen meer :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mariejose wist er nog wat bij te toveren :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@loes: Ik leg mijn toverstafje nu te rusten !!!! :))
Babyfaced.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb jij met mij?
AWM
14 jaar geleden
Een vraag-antwoordrelatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet leuk... babyfaced is geen onzin, maar net zo zinnig als jij. ieder op zijn eigen manier!
AWM
14 jaar geleden
Niet alle antwoorden hoeven op feiten gebaseerd te zijn, heel vaak geven mensen hun mening.
Beuzelen, ijlen, kletsen, leuteren, onzin praten, raaskallen, wauwelen, zwammen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is eigenlijk fout, want onzin is geen werkwoord en jij geeft allemaal werkwoorden.
Maar ik ben niet van de min hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Esme: Goed zo!! :))
http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/onzin