Mer des Caraïbes/Mer des Antilles
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alstu!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal goed +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt dat mooi hè in het Frans. Ik zou er zó naar toe willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan ga je toch esme!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsof het in het Nederlands niet mooi klinkt, zeker.

Andere antwoorden (1)

La mer des Caraïbes, ou mer des Antilles, est une mer de l'océan Atlantique, située à l'est de l'Amérique centrale et au sud-est du golfe du Mexique. Elle s'étend sur environ 2 415 km d'est en ouest et en moyenne deux fois moins du nord au sud et couvre une superficie de 1 940 000 km2

Sorry kon het niet laten: J'adore française. Zo mooi om te lezen... Alleen de tekst moet niet te moeilijk worden wand dan lukt het niet meer :-P

In het Nederlands kan je trouwens ook nog de Caraïbische Zee zeggen volgens wikipedia