Waar kan ik Duiste grammatica oefenen en met uitleg?

alvast heel erg bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Het beste antwoord

Op duits.de kun je veel oefenen. Je moet dan eerst op 'leerlingen' klikken. Als je daarna iets naar onderen scrollt, zie je verschillende 'kopjes' staan: Sprechen, hören & sehen, schreiben, maar ook grammatik.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Teach2000 of WRTS.

Teach2000 moet je downloaden maar heb ik zelf veel gebruikt vroeger.
WRTS moet je account aanmaken en is het -online.-

Liefs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je eigen kamer met je Duits boek erbij. Daarin staat alle uitleg, en je kunt zelf voorbeelden maken. Daar leer je het meeste van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt die twee gebruiken die Aysecigim heeft opgenoemd, maar wat bedoel je met uitleg? Dat de woorden worden opgenoemd, bijv. züverlassig= ... (en jij vult uiteraard in betrouwbaar :) ).
Dan vind ik dat je wrts moet gebruiken, want daar kun je meerdere oefeningen vinden. (heb beide gebruikt, maar WRTS is beter)

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry, dat is een woord, hier een vervoeging van schlafen in de ich vorm.

ich schlafe.
Bovendien is zelf je boek erbij pakken en een paar keer overkijken en schrijven het beste. (behalve bij dyslexie, dan is het best om wrts te gebruiken)

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik slaap= ... (ich schlafe),
wat ook nog deels klopt, want maak steeds fouten :p.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aysecigim, uitleg is er bij wrts inderdaad niet, heb net nog even op mijn account gekeken, en het is best lang geleden dat ik daar op ben geweest, maar een functie voor uitleg hebben ze nog niet toegevoegd