Have got is bezittelijk, dus iets wat je hebt "I have got a flu" als in "ik heb een griep".
Have is de andere vorm van hebben, "I have been to England" als in "ik ben naar Engeland geweest".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Have is Amerikaans en have got is meer Engels ( Mijn Amerikaanse Engels leraar zei dat :P )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beiden betekenen hebben. Have got is Engels en have is de Amerikaanse verbastering er van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Have got is formeler
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel informeler soory