Hoe vraag je het beste om even naar de wc te mogen?

Stel je bent aan het shoppen in de stad.
Opeens moet je heel erg naar de wc..!
Je loopt snel een kroeg of een cafetarie binnen, en vraag je of je even naar de wc mag.
Op welke manier vraag je het beste?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
5.8K

Het beste antwoord

Zou ik heel even gebruik van de toilet mogen maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen van HET toilet, maar voor de rest is-ie 100 % goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okeej dannnn onthoud ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En heel even kan ook wel eens wat langer duren! Maar toch een plus!

Andere antwoorden (10)

Weet u toevallig in de buurt een openbaar toilet, of zou ik gebruik kunnen maken van die van u?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kende hier schijten? (als je in Brabant bent)

Anders: "Is er hier een openbaar toilet?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moest even lachen aan je antwoord +1
Een vriendin van me loste het in Frankrijk op de volgende manier op.
Holt een kroeg in, gilt: "Je voudrais une Cola"
holt door de wc in, laat mij de cola betalen, komt terug en drinkt de cola op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, goed idee (van haar dan) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Geweldige oplossing
euh sorry, mag ik even naar de wc? zeg altijd iig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het bijna niet meer, mag ik aub naar de WC? Anders zul je zo echt moeten dweilen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou naar binnen lopen, vragen of je naar het toilet mag en zeker even vragen of toiletbezoek nog wat kost als je geen consumptie gebruikt. Veel kroegen en restaurants eisen namelijk dat je daar iets drinkt of eet voordat je naar het toilet mag, maar een kleine vergoeding voor toiletgebruik wordt ook vaak gevraagd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bekakt bent: Zou ik even gebruik mogen maken van Uw sanitaire voorziening?

Ik ben niet bekakt, maar het werkt wel goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het misschien mogelijk dat ik even gebruik mag maken van u toilet en geef al vragende mijn 50 cent. En vaak zeggen ze geen probleem en laat het geld maar zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ja, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ook nog een halve euro verdiend! Zo komt Jan Splinter door de winter. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haah lol, maar zo is het wel.
(Je smeert modder aan je handen) en je vraagt of je hier even je handen mag wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag; zou ik even gebruikt mogen maken van uw toilet.