Wat is een oprah?

In billionaire van travie mccoy ft bruno mars zei hij iets van:
'Standing next to oprah and the queen'
Maar wat betekent dat?
Snel antwoord aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het grappige is dat hij/zij een sneller antwoord had gekregen door het woord 'oprah' in te vullen in google dan hier de vraag uit te tikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zucht...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mormel nah.... Geen zin XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zin, maar wel snel antwoord verwachten van ons... Ik denk niet dat ik veel zin heb om eventuele volgende vragen van jou te beantwoorden eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het met widar eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkeerde categorie, kan geen oprah in de wetboeken vinden. Ok opera komt er niet in voor. Succes met je zoek tocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een dimboo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat er nog mensen zijn die antwoord geven op deze arrogant gestelde vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik weten dat oprah een naam is?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je weten door een zekere mate van TV-kijken. Moet je het weten? Nee.

Antwoorden (4)

Dat eens een ex talk show prestatriese

Toegevoegd na 38 seconden:
Ze is een paar weken geleden gestopt met haar show oprah ze heet oprah winfree.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de spelling XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha jay plus voor jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar maanden geleden (9 september 2011) om precies te zijn) en ze heet Oprah WinfrEY.
Amadea
12 jaar geleden
Leuker om te weten is dat ze eigenlijk Orpah heet, een bijbelse naam. Maar de ambtenaar van de burgelijke stand wist niet hoe de naam gespeld wordt en schreef het verkeerd in het register. Zo komt het dat ze Oprah is gaan heten!
ze bedoelen Oprah winfrey. in de zin van: even belangrijk zijn als Oprah winfrey en de koningin.

ps. ik weet niet hoe je oprah winfrey schrijft XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is de naam van Oprah Winfrey
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het betekend een niets..
het is een bekende vrouw die talkshows heeft gedaan, en daarmee tot eenvan de rijkste mensen in amerika is geworden

Toegevoegd na 59 seconden:
Oprah Winfrey