Onder deze link vind je min of meer de vertaling van het hele liedje van Metallica. Het is wel iets te letterlijk vertaald, maar ik hoop dat je hierdoor het liedje beter kunt begrijpen. Ze bedoelen zo iets als: geboren met een air.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je misschien een plug in op je browser die tekst vertaald, bij mij staat het er namelijk in het originele Engels.
Amerikanen bedoelen met "He has got an attitude" dat iemand een gedragsprobleem heeft, doorgaans duidend op arrogantie. Born into attitude betekent dus geboren om arrogant te zijn c.q. arrogant over te komen.