Met hun naam.

"..en de kinderen" staat echt alsof je het even snel af wilde raffelen, of nog erger: alsof de kinderen er niet echt toe doen. Vind ik.

Gecondoleerd, en heel veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is iets heel persoonlijks, waarmee je een rouwperiode afsluit. Juist omdat het zo persoonlijk is, moet je alle namen vermelden. Vind ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geheel mee eens. Maar wat een vraag om zo n moeilijke mededeling hier te doen op GV.
Mijn medeleven hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij geen + (maar ook geen -) Je sluit een rouwperiode namelijk niet af met een bedankkaartje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Natha2011: je hebt gelijk, mentaal sluit je het daarmee neit af. Maar naar de buitenwereld toe wel. En zo bedoelde ik het.
Sowieso lijkt het mij het beste om alle namen te vermelden. Bijvoorbeeld: ....van Henk en Ingrid en de kinderen en dan vervolgens hun namen.
Voor 'speciale' mensen zoals opa en oma of de weduwe zou je de kaart door de kinderen laten onderteken. Wel of niet met een dankwordje erbij. Maar echt alleen voor mensen die heel erg dichtbij je staan.
Ik wens je veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'mede namens mijn kinderen', zou ik denken. Of 'namens het hele gezin'. Als er ook aangetrouwde kinderen zijn, kun je naar hen verwijzen met 'en hun partners'. Het bedankje wordt er echter niet persoonlijker op. Als de kinderen volwassen zijn, kunnen zijzelf bedankjes schrijven aan de begrafenisgasten die er voor hen waren.