Is er een site voor de duitse methode neue kontakte?

Dus net als met de franse methode grandes lignes. Dat je grammatica en woordjes enzo kan oefenen. Maar dan dus voor de duitse methode neue kontakte?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
3.7K

Antwoorden (4)

Voor de woordjes kan ik je dit toch aanraden: http://www.woordjesleren.nl/chapters.php?book=15&description=Neue+Kontakte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, zie de link. Je moet wel even een account aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjee. Maar dan ben ik ingelogt en hoe kan ik dan oefeningen krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtsboven onder inloggen staat een knop 'digitaal lesmateriaal'. Daar kun je op klikken. Jij hebt waarschijnlijk nog geen licenties ingevoerd, dus dan zoek je onderaan in het midden een knop: > Product toevoegen / Activeringscode invoeren
Daarop klikken en achter op je werkboek kijken, daar staat de licentiecode.
Als je die niet kunt vinden, is het het handigst je eigen docent te vragen. Zonder licentie code kun je op het eerste scherm dat je krijgt als je geklikt hebt op digitaal lesmateriaal, links klikken op I-clips. Midden onderaan zie je dan een aantal mogelijkheden om te oefenen zonder licentie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons zat die activeringscode op het plastic van de 2 werkboeken (Werkboek A, en werkboek B)
Www.schoolwise.nl gebruiken wij op school -zelfde methode-.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel. Maar waar vind ik nu die actievatie code? Die kan ik namelijk niet vinden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh hmm, ik denk dat de school die voor ons al had geactiveerd, als je toevallig 'iddink.nl' als boekenleverancier hebt kan je ook via je inlognaam op iddink inloggen en dan schoolwise.
lol xD hier zocht ik ook naar xD

ik typte bij google gwn neuekontakte.nl in xD
daar werkte de woordjeslijstenniet en de site was best ingewikkeld xD