Dat is dat je alle producten steeds naar voren schuift, zodat het schap vol lijkt. De voorkant van het schap is dan zo glad als een spiegel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De producten met het etiket naar voren draaien en het naar voren brengen van producten om één lijn te krijgen. Als je dan een spiegel bij wijs van spreke er tussen zou zetten zal links er hetzelfde uitzien als rechts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oudere artikelen vooraan zetten zodat het schap vol lijkt, (fifo) first in first out. Staat mooi, glad als een spiegel. Nieuwe artikelen erachter zetten.