Nederland in 2012: Dat je een PGB hebt voor je gehandicapte kind om de situatie binnen het gezin mee draagbaar te houden en het kind goed te kunnen laten begeleiden. Dat vanwege de bezuinigingen het PGB grotendeels wordt stopgezet. Dat het daarna hollend bergafwaarts gaat me de gezinssituatie en het kind in een tehuis geplaatst moet worden, wat 6 x zo duur was als dat PGB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat Troy Davis geexecuteerd is, ondanks het feit dat er geen fysiek bewijs was en alle getuigen hun getuigenis hebben ingetrokken.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/2922925/2011/09/22/Troy-Davis-na-vergeefs-beroep-alsnog-geexecuteerd.dhtml

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens wordt meestal gesproken van kafkaeske toestanden.
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Het waren overigens 7 van de 9 getuigen en 1 van de overgebleven 2 getuigen is misschien de echte dader. Ondanks oproepen van Jimmy Carter, Desmond Tutu, de Paus, de EU waren ze daar in Georgia stijfkoppig genoeg om ermee door te gaan.
rose
12 jaar geleden
Dank voor de toevoeging!
De gebiedsontwikkelaar Jan Poot (82 jaar) voert een juridische strijd met Schiphol en een strijd met de Nederlandse justitie door middel van het uitgeven van gratis boeken en het plaatsen van grote advertenties in nederlandse kranten waarin Jan Poot met ingezonden brieven zijn strijd tegen Justitie en Schiphol voert.

In 1986 richtte Poot Chipshol Forward op en maakt hij plannen voor gebiedsontwikkeling rondom de luchthaven Schiphol waar hij honderden hectaren grond had aangekocht. De enige directe concurrenten van Chipshol zijn Schiphol Real Estate en Schiphol Area Development Company (SADC). Schiphol is samen met de gemeente Haarlemmermeer en de provincie Noord-Holland belanghebbende in SADC. Poot noemt het `gelegaliseerde corruptie` dat de instantie waar hij zijn vergunningen moet aanvragen tevens zijn concurrent is.

In 2003 startte Chipshol een schadevergoedingsprocedure tegen Schiphol vanwege een onterecht opgelegd bouwverbod op het Groenebergterrein. In januari 2005 werd bepaald dat Chipshol recht heeft op een forse schadevergoeding. Chipshol ontdekte kort voordat de laatste slotpleidooien plaatsvonden dat de drie rechters gelijktijdig waren vervangen. Het bedrijf meende dat de rechtbank niet onafhankelijk is en initieerde een wrakingszitting jegens de nieuwe rechters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is inderdaad een schande Vd Nl rechts spraak .de desbetreffende rechter is ook in meer dubieuze zaken betrokken ,en in middels uit ambt?? hoop ik .