Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een boek met vertalingen tussen Nederlands en Engels speciaal gericht op de bouw?

Ik studeer bouwkunde, en zou graag mezelf meer met het Engels in de bouw bezig willen houden vanwege een internationale stage. Welk boek is daar goed voor te gebruiken. (Mijn algemene engelse woordenschat is wel hoog)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Erik Brommeijer is een professioneel vertaler die een complete woordenlijst heeft aangelegd van allerlei construction terms. Het bevat zo'n beetje alle Engelse termen uit de bouw- en de doe-het-zelf-wereld.
Of hij deze ook heeft gepubliceerd in een boek is me onduidelijk maar de complete lijst is gratis te raadplegen op de hier onder genoemde site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

ik heb er een gevonden bij bol.com

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/technisch-woordenboek-2-nederlands-engels-druk-5/666775019/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020085241bns
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik altijd de site www.tecdic.com, hier staat een enorme hoeveelheid technische termen, vertaald van engels naar nederlands en vise versa.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding