Is er een boek met vertalingen tussen Nederlands en Engels speciaal gericht op de bouw?

Ik studeer bouwkunde, en zou graag mezelf meer met het Engels in de bouw bezig willen houden vanwege een internationale stage. Welk boek is daar goed voor te gebruiken. (Mijn algemene engelse woordenschat is wel hoog)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.8K

Het beste antwoord

Erik Brommeijer is een professioneel vertaler die een complete woordenlijst heeft aangelegd van allerlei construction terms. Het bevat zo'n beetje alle Engelse termen uit de bouw- en de doe-het-zelf-wereld.
Of hij deze ook heeft gepubliceerd in een boek is me onduidelijk maar de complete lijst is gratis te raadplegen op de hier onder genoemde site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

ik heb er een gevonden bij bol.com

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/technisch-woordenboek-2-nederlands-engels-druk-5/666775019/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020085241bns
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik altijd de site www.tecdic.com, hier staat een enorme hoeveelheid technische termen, vertaald van engels naar nederlands en vise versa.