Is dit correct Engels?

the more I watch the episodes again, the more I enjoy it. Great series, great actors!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Als je "again" weglaat en "it" vervangt door "them" is ie volgens mij nog beter. Dus
The more I watch the episodes, the more I enjoy them. etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou again weglaten.
The more I watch The episodes, the more I enjoy it. Great series, great actors!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Episodes is meervoud, it is enkelvoud, ik zou it vervangen met them, verder klopt het wel :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 klein foutje
episodes is meervoud
it verwijst daarna dus het moet dan zijn:
the more I enjoy them

Voor enjoy zou je als alternatief ook appreciate kunnen gebruiken.

Verder niks mis mee iedereen begrijpt wat je bedoelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Reacties gelezen en inderdaad again zou je kunnen weglaten maar is per definitie niet echt fout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en episodes dat zijn er meerdere dus moet het them zijn