Is het mogelijk als je dyslexie heb en al 40+ ben nog beter schrijf taal aan te leren?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik gebruik wel spellingcontrole maar dit helpt helaas niet aan grammatica .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Probeer een remedial teacher te vinden. Dit zijn onderwijzers met bevoegdheid om kinderen extra bijles te geven. Misschien kun je iemand vinden die het ook leuk vindt om een volwassene te helpen.
Vraag het eens na op een basisschool bij u in de buurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het leert vaak makkelijker van een vreemde. Vrienden zullen makkelijker zeggen:och laat maar, ik begrijp toch wat er staat, en niet altijd zin hebben een gecorrigeerd mailtje terug te sturen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je ik zal mijn gaan oriënteren na

Andere antwoorden (2)

dit gaat het beste door elke dag even te oefenen. Liefst op een leuke manier, dus bv door een email-contact met vrienden.

Wees niet te snel tevreden. Leer je aan je tekst te controleren op fouten voordat je deze verstuurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dyslexie hebt zal oefenen weinig kunst baren.
Als je vroeger gewoon niet opgelet hebt kun je nog veel leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry ik denk echt niet dat door mijn opletten kwam maar in de begin jaren 60 was men nog niet zo bezig op scholen ,met kinderen die hadden