wat betekend [a]? het staat vaak op forums ofzo of op twitter bijv; Ik heb veel zin in dat feestje [a]

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (3)

Een engeltje op msn of im
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een engelsmiley volgens mij. Normaal gesproken typ je dat zo (A), maar er zijn mensen die de andere haakjes gebruiken voor dezelfde smiley.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
[a], ook wel (a) is het engeltekentje op bijvoorbeeld MSN. Omdat de mensen tegenwoordig niet meer zoveel smileys/emoticons gebruiken zeggen ze [a] ipv (a)