Heeft iemand een uitnodigingscode voor onderstaande japanse website?

http://info.x1949x.com
邀请码=uitnodigingscode.
(Aziatische lettertypen op je PC installeren om de Japanse karakters te kunnen zien i.p.v. blokjes.)

Welke nederlander met kennis van het japans kan me helpen?

Net als bij Google Mail destijds en bij een andere nieuwe Google service (ben de naam even kwijt), is er een uitnodigingscode nodig.

Ik wilde daar een account aanmaken, maar blijf steken bij het laatste vakje: een/de uitnodigingscode. Hoe moet je daar aan komen?

Ik dacht even dat 't 33646 was, die zag ik ergens op de site. Maar bij die code krijg je dit: 邀请码不正确=uitnodigingscode onjuist.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1K

Antwoorden (1)

Als het net zo werkt als met Google+, dan moet je uitgenodigd worden door iemand die het systeem al gebruikt, en zo krijg je die code ook.
Je kunt misschien niet spontaan een account aanmaken.