Waar kan ik Spaans leren in Limburg?

In september beginnen de scholen weer en dan zal ik gaan studeren in Maastricht... Naast die studie (studie Frans) zou ik ook graag Spaan willen leren. Het is echter niet mogelijk om twee talen tegelijkertijd te kiezen met de opleiding die ik ga doen... Ik vroeg mij dus af hoe ik toch Spaans kan leren... Ik zal zelf grammaticaboekjes gaan aanschaffen en eventueel werkboeken ofzo..., daarnaast zal mijn Spaanse vriend me het ook gaan leren :D..., maar ja iemand nog een idee? Het liefs iets in de buurt van Zuid-Limburg...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.5K

Het beste antwoord

Aan iedere Volksuniversiteit.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.volksuniversiteit.nl
O.a. in Heerlen en Geleen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen, is mij goed bevallen hoewel dat niet in Limburg was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij ook, maar niet in Limburg. Wel aan de Maas.

Andere antwoorden (2)

Je kan kijken op www.spaansleten.info voor Limburg eo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie bron. Je kunt bij Spaansinlinburg ook een proefles krijgen