Hoe kan ik de volgende zinnen omzetten in SMS taal? (deze tekst staat bij de uitleg)

"We moeten nog wat bespreken voor de volgende vergadering. Kun je mij daarover deze week zondag om 13:00 uur bellen op mijn mobiel? Tot dan. Groeten."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.2K
Kimath
12 jaar geleden
Waarom onleesbaarder maken? Zo is het bericht toch goed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onleesbaar? SMS taal is net zoals iedere andere taal bedoeld voor diegene die de taal beheersen.
Kimath
12 jaar geleden
Ja, het zal nog wel leesbaar zijn, maar waarom moeilijk doen als je het ook gewoon in ABN kan typen?
rose
12 jaar geleden
lk lttr kst gld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
a.q sktr git :)

Het beste antwoord

Wmoetn nog x besprkn vo vlgnd vrgadring. Kaj my zondag beln om 13u? Grtz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

mtn prtn vlg vrgdrng. bl mbl zndg 13. bb
rose
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
haha :P
bel me zondag 13:00 uur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel me ff

Of bel zondag vergadering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
knj me mob bellen as zondag 1 u ivm aank vergadering ?
12 jaar geleden
We mtn ng wt bsprkn vr de volgnde vergadring. Bel ff drover deze week zondg om 13:00 op mn mb. Tt dn. Gr.