Welke taal wordt hier gesproken (gezongen)?

Het lijkt op een Vlaams dialect of misschien wel Zuid-Afrikaans. Maar wát wordt er dan gezongen en eventueel... door wie?

Het gaat om slechts een heel klein fragment:
http://home.casema.nl/postiljohn/mix/mix04.mp3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Lijkt ook wel of fragment langzamer wordt afgespeeld. Lijkt erg op NL of Vlaams.. Ik hoor iets van winterworstjes..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op dit bestand kan een afwijkend gedrag vertonen op uw pc!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeievraag.nl LET OP DIT HEEFT NIETS TE MAKEN MET BROWSER MAAR MET DE LINK!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gewoon Vlaams of Standaart Nederlands maar er is ernstig mee geknoeid.

Het beste antwoord

Het is Vlaams:mijn winterroosje wordt er gezongen.De stem is wat vervormd daarmee kan ik de zanger niet thuis brengen.
fremar
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
Als Vlaming blijf ik er bij dat hij mijn winterroosje zingt,het laatste woord is onduidelijk om dat het niet volledig gezongen wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het niet met je eens :) Ik ben ook Vlaming en op een bepaald moment hoor je een "rr" uitspraak die allesbehalve Vlaams klinkt. Ik hou het eerder op Zuid-Afrikaans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal zeker ben ik nog niet, maar het lijkt inderdaad wel op een Vlaams winterroosje. Volgens mij het antwoord dat het dichtstbij komt.

Andere antwoorden (2)

Het lijkt mij iets,wat achterstevoren wordt afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Nou, dat ben ik met je eens Moolkeesje. Een plus van mij, hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deels heb je in ieder geval gelijk. Ik heb het fragment eens achterstevoren afgespeeld en het blijkt dat het laatste stukje - dat klinkt als 'soeur' - is omgekeerd. Er is dus mee geknoeid, maar ben desondanks toch benieuwd welk liedje er in schuilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem op herhalen gezet en voor mij kwam er dit uit; pindaworstje sobele.
Amadea
12 jaar geleden
Dat had ik ook gedaan, en volgens mij klinkt het meer als: M'n wimper was sad, sure!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winterroosje kan ik er niet van maken,hooguit windewosje en dan weer sobele.
Het is inderdaad vervormd.
Mijn winterroosje door Will Tura in keurig algemeen beschaafd Vlaams!