Is de volgende zin echt fout, of: is het correct Engels, maar wel een rare zin, of is deze zin prima;

Ït is time to get your inspiration up and running!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (5)

De zin is prima. Correct engels en een juiste uitdrukking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter zou eventueel zijn: It is time to get your inspiration going.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Up and running' wordt meestal niet gezegd van iets dat vanuit jezelf moet komen, maar van een apparaat, een organisatie, een feestje. Als beeldsparrk klinkt het wel grappig, maar ik zou toch kiezen voor 'to get your inspiration going'.

Toegevoegd na 46 seconden:
Beeldspraak...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Up and running is absoluut prima. Zelfs beter dan going.
De min is niet van mij ;-)
Waar hebben we het over? Goddelijke of muzikale inspiratie of een idee? Je kuntdat niet zomaar oproepen zoals de zin suggereert en laten werken.
Ik vind dat de uitdrukking nergens op slaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zin is helemaal goed. Dit is een uitdrukking in de zin van.. Ik zou maar opschieten.

Ik woon zelf in de UK en dit soort uitspraken zijn heel gewoon. Het is een manier van expresie

Kortom prima zin!