hoe vertaal je de onderstaande zin in het engels?

Adele trad voor het eerst op tijdens een schoolconcert. Ze zong toen het liedje Rise van Gabrielle..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Het beste antwoord

Google-Translate geeft onderstaande vertaling, welke volgens mij prima Engels is:

Adele performed for the first time during a school concert. She sang the song Rise by Gabrielle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de verandering levert Google Translate een acceptabele vertaling ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, meestal is het redelijk krom Engels.

Andere antwoorden (3)

Adele first performed on a school concert. She sang Rise which was originally perfomed by Gabrielle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*at a school concert.
Adele's first performance was during a schoolconcert. She sang the song Rise by Gabrielle
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
During Adele's first appearance at a school concert, she sung the song Rise composed by/known from Gabrielle.

Toegevoegd na 1 uur:
she sung moet natuurlijk she sang zijn. Slip of the finger...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een typefoutje zo te "bestraffen". Kortzichtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens Wildelely!