Hoe vertaal ik dit naar het Engels?

Ik heb op Ebay een zilveren armband besteld en deze ook betaald. Ik kreeg echter na een paar dagen een email van Ebay dat de armband waarschijnlijk nep is en dus van Ebay is gehaald. Heb hier een case van aangemaakt in het Resolution Centre van Ebay en nu moet ik een mail sturen naar de verkoper ( in het Engels dus) waarin ik aangeef dat ik de armband heb betaald, deze niet heb ontvangen en mijn geld terug wil. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.7K

Het beste antwoord

Dear........
As you know, I bought the silver bracelet you offered on Ebay.
However, Ebay contacted me, to say your offer has been withdrawn from Ebay, as they suspected the bracelet to be fake, and not made of silver.

I sent you the payment already, but since I will not receive the bracelet, I would appreciate it if you return the amount of €xx,xx as soon as possible.
Please send it to banknumber xxxxxxxxxxxx, to pietje puk, adres, the netherlands.

I regret this happened, but you'll understand, that I no longer wish to purchase your bracelet.

Thanking you in advance for your cooperation,
kind regards,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom naar pietje puk sturen? Denk dat ze het zelf terug wil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
not made out of silver*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@marius - heel stom, maar ik was vergeten, dat Ellen Ellen heette...als je je antwoord typt, zie je de naam van de vragensteller niet meer.
@Arber : je hebt helemaal gelijk : 'made OUT of silver' is het juiste engels : dankjewel!!

Andere antwoorden (3)

Dear Ebay,

An unfortunate accident has happend. I wanted to buy a new shiny bracelet on Ebay, and then I found a beautiful silver bracelet. After I payed for it, I received an e-mail from Ebay telling me that it is fake. Now I won't receive the bracelet, even though I payed for it. I would like to get a refund.

Regards,
blabla
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
owh.. dat kan je dan het best via paypal doen
gebruik google toolbar dat is simpel zelfs voor onervaren vertalers je typt het in het nederlands selecteert alles en kiest een taal en klaar simpeler kan bijna niet veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teksten vertalen kan gemakkelijk op