Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zeg je dit in het correct Hongaars?

Hoe je zeg je de volgende zin in het correct Hongaars?

'Hongaars is echt een moeilijke taal hoor'.

Alvast hartelijk bedankt!

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zou dan ook graag een zin zien die vertaald is zonder vertaalmachine maar door een persoon, zodat ik zeker weet dat de zin goed is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

A Magyar valóban nehéz idegen nyelv.

(uitgesproken als: a madjar valloban neheez ideggen njelv - waarbij de gg als g in google wordt uitgesproken.)

Toegevoegd na 1 minuut:
[met de groetjes uit Hongarije waar ik nu net ben...]
(Lees meer...)
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus ik kan er van uitgaan dat dit de goede vertaling is? Dan hartelijk bedankt en veel plezier nog in Hongarije!
itsme
13 jaar geleden
Ja dat is een echt goede vertaling. Alhoewel de Hongaarse die me dit net vertelde zei dat Hongaars niet moeilijk is, zelfs kinderen van 2 jaar kunnen het spreken.... Maar ik ben het er hartgrondig mee eens, na vele jaren huwelijk met een hongaarse is het me nog steeds te moeilijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké dan! Voor mij ziet het er in ieder geval uit als Arabisch ;). M.a.w. één onbegrijpelijke woordenmassa. Maar nogmaals bedankt!

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magyar egy nagyon nehéz nyelv tárgyalás

( dit is een vertaling van google translate. ) Klopt misschien niet helemaal maar wel aardig in de richting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding