Spelling: Deze vraag je ook naar statuten of Deze vraagt je ook naar statuten

vraag of vraagt ? Ik vind het beiden niet klinken of er niet uit zien.

Toegevoegd na 42 minuten:
Deze = De notaris.

Bedankt voor jullie antwoorden ! Ik kan de vraag pas over 50 minuten sluiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Als 'deze' betrekking heeft op iemand die de vraag stelt is het dus ; deze vraagt je ook naar statuten bijv.
De baliemedewerker vraagt je (aan jou) ook naar statuten.
Als jij iemand naar statuten moet vragen dan staat er in een uitleg waarover je hierover geïnformeerd wordt bijv.
Ga naar de balie en bij de baliemedewerkster vraag je (jij zelf) ook naar statuten.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vraagt je óók naar....