Wie is de schrijver van het zichtbare gedicht op het Flessenmonument, Wrakkenmuseum,Formerum?

Op het terrijn van het Wrakkenmuseum in Formerum op het mooie eiland Terschelling bevindt zich het Flessenmonument. Dit monument bestaat uit meer dan 2000 flessen met gedichten en tekeningen. Het monument is gemaakt ter nagedachtenis van de overleden vrouw van Hille van Dieren. Op een zijkant van dit monument staat een mooi gedicht ter nagedachtenis afgebeeld. Ik zou graag willen weten wie dit mooie gedicht geschreven heeft en op welke website ik dit gedicht terug zou kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Poëzie
2K

Het beste antwoord

De kans is groot dat hijzelf dit heeft geschreven. Het is nergens terug te vinden op het internet helaas. In de volgende bronnen kun je een contactformulier invullen, om erachter te komen wie het werkelijk heeft gemaakt. Succes!