Hehe jups :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier dacht ik ook meteen aan. Ik heb een paar weken geleden de hele serie QI nog eens nagekeken... Geweldig! +++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk stukje :D
In het volgende you tube filmpje worden vele suggesties gedaan (in het Engels)

http://www.youtube.com/watch?v=t-dLuu-ErnI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf kom ik op;

Cirkel
Druppel

Circle
Herbal
Verbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen enkel woord rijmt er volgens mij op, alleen die laatste 2 komen nog een beetje in de buurt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creatief rijmen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Rijmt "bijna": turtle (zeg maar: klinkt als ;-)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Hier is sprake van binnenrijm, duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het Drents heb je voor drempel het woord 'dörpel', ook wel 'durpel', dat rijmt zo ongeveer op purple.
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Ja, maar dat werd uitgesproken als 'dorpol'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Durpel zeggen we ook in Brabant. En dan wel omgeving Belgische grens.
kun je niet een ander woord er achter zetten. Zo krijg je een mooiere combinatie met rijmen. Maar is het een Engelstalig gedicht of Nederlands?