hoe kun je meedoen aan gedichten competitite?

mijn gedichtenbundel is af. hoe kan ik die promoten of meedoen aan een competitie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Poëzie
1.5K

Antwoorden (2)

Door in te schrijven bij zo'n competitie,op het moment dat er 1 wordt georganiseerd.
Ook kun je je gedichten opsturen naar een uitgever, misschien dat die er iets in ziet. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat snap ik ,maar waar ,welke,wanner ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, het is jouw bundel, je zult zelf actie moeten ondernemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij wil Hondafan weten of dit soort competities worden georganiseerd, waar, wanneer, hoe je je kunt inschrijven, of iemand daar meer informatie over heeft, dat soort dingen. Dan kan zij/hij zelf actie ondernemen. Anders zou HF deze vraag toch niet stellen?! Opsturen naar een uitgever is altijd een goede. De - is niet van mij trouwens, maar ik vind het wel een vreemd antwoord op een vraag naar meer informatie naar manieren om je gedichten aan de man te kunnen brengen eerlijk gezegd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk, iedereen kan op google rondkijken en daar ontdekken of en waar en wanneer zo iets georganiseerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies.
Je kan toch zelf even googlen?
Trouwens wij weten toch niet om wat voor soort gedichten het gaat?
Hier is een link naar een gedichtenwedstrijd.
Maar daar gaat het om een gedicht,
niet om een hele bundel.

http://www.nationalegedichtenwedstrijd.nl/

En verder moet je gewoon even googlen op
gedichtenwedstrijd
uitgeverijen
etc.