wie weet een goed hoofd stuk voor een china werkstuk ?

moet een werkstuk maken maar weet niet echt goeie onderwerpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Poëzie
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wiens hoofd is goed stuk? En wat is een china werkstuk?

Antwoorden (8)

http://nl.wikipedia.org/wiki/China
^ Daar zijn al een aantal onderwerpen in te vinden. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het even voor je opgezocht. het schijnt dat china uit 2 republieken bestaat (china en taiwan) en dat is gekomen door een burgeroorlog.
ook schijnt het een zeer lange geschiedenis te hebben waar je wel 8 wikipedia pagina's informatie over hebt!
Veel succes!
(in de bron de site met de informatie!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In onderstaande link : heel eenvoudige informatie over China.
Je zal vast wel iets vinden: De Chinese Muur , De Zijde , De boksersopstand , Mao, draken, Chinese keuken, De Drieklovendam , De geboorte politiek , Tibet , Taoïsme etc etc etc....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland en China.
Daar kun je dan wat vertellen over onze gemeenschappelijke geschiedenis en hoe het nu staat met de relatie tussen Nl. en China.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
China en de overname van Tibet, en de gevolgen daarvan hedendaags.

Je zult de komende paar nachten niet slapen en de afhaalchinees boycotten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de bibliotheek, of zoek alvast eens via onderstaande bibliotheekcatalogus. Deze zoekmachine zoekt ook in Schoolbieb op internet, daar kun je veel informatie vinden voor werkstukken etc.

(td)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien leuk om het over de tegenwoordige tijd een werkstuk te geven, zoals het meer groeiende 'made in China'...succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eten en drinken
Taal
Dynastieën
Omgangsvormen
Verboden Stad
De vier grote steden
Geschiedenis
Mao
Confucius
Uitvindingen gedaan door Chinezen (denk aan buskruit)
Dagelijks leven in China
Beroemde Chinezen