Geen apart museum, maar wel een waar onder andere door hen gemaakte sieraden te zien zijn: het Museum of Glass and Jewellery in Jablonec nad Nisou, gelegen in Tsjechië.
3 jaar geleden
j5m
3 jaar geleden
Dank je Amadea nu kan ik misschien eindelijk die armband verifieren waar ik heel in het begin Goede Vraag over heb gevraagd waar het ding vandaan was.