tja is lastig aan te geven.
Heel veel stukjes zijn aan particuliere verkocht.
Hetgeen wat er nog staat is een gedenkmonument geworden dus een bezit van de duitse overheid.
maar bekijk de volgende link eens, wellicht dat je daar veel informatie uit kunt halen.

Toegevoegd na 15 minuten:
dus van monumentenzorg in het duits Denkmalpflege
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Momenteel waarschijnlijk van miljoenen mensen, want hij is in talloze stukjes verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Muur is gebouwd door een communistische staat waar officieel alles "van het volk" was, al was het in praktijk van de elite. Die elite is nu gevallen en dat volk heeft de muur ondertussen gesloopt. Het is nu een stukje wereldgeschiedenis geworden dat van en voor iedereen is.