Het origineel ervan in elk geval wél, dat werd gemaakt door Leonardo da Vinci.

Vervolgens is het ontelbaar vaak nagemaakt, van diverse materialen en in verschillende tijden. Te koop aangeboden via een tweedehandssite staat er vaak bij dat het zeldzaam zou zijn, maar dat er meerdere exemplaren op voorraad liggen...
. . .
Een beetje kunstkenner weet dat dit het Laatste avondmaal van Jezus met zijn discipelen uitbeeldt. De avond voordat Hij zou worden gekruisigd.
Toegevoegd op 05 december 2019 18:37: tekst
Amadea
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Is dit een bekende tafel scene?
welke is het dan want dat is de vraag. @Amadea
Reddie
4 jaar geleden
Dat staat in haar laatste zin.
Antoni
4 jaar geleden
@Reddie, Amadea heeft naar aanleiding van de reactie van ronron1212 het antwoord aangevuld met extra informatie.