Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een wereldrecord urine inhouden?

Het klinkt waarschijnlijk als een hele rare vraag.
Maar ik ben na een drugsverleden afgekickt en daar hoort bij dat je minimaal drie keer per week urinecontrole hebt.
Ik heb in die tijd(nu vijf jaar geleden) geleerd om heel lang mijn urine in te houden.
Daardoor kwam bij mij de vraag op: bestaat er een wereldrecord urine inhouden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn dat je afgekickt bent, ik ken je niet maar ben trots op je.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

JA,
Ik heb ooit een Aziatische wedstrijd gezien op youtube, waarbij honderden Aziaten eerst heel veel moesten drinken en daarna uren en uren op een stoel zaten en telkens tikken tegen hun blaas kregen van een machine. Diegene die het langst bleef zitten of niet in zijn/haar ondergoed plaste had gewonnen. Wat dit wereldrecord is en hoe deze wedstrijd heet weet ik niet meer. Excuses!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja. Daar schrijft Willem Oltmans over in één van zijn vele boeken. Zijn broertje mocht niet plassen in het concentratiekamp voor de kampbeulen. Hij is aan een gescheurde blaas overleden. Dat zal dan wel een wereldrecord zijn (sic)
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding