mag je zoeken met de metaaldetector in pompeii?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tinus1969
9 jaar geleden
Ik vrees van niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me ook niet, vanwege t graven en beschadigen van cultureel erfgoed enzo.
Mijn oom zocht regelmatig in Zeeland. Via het Nationaal archief locaties van oude kloosters op kaarten opzoeken en daar gaan zoeken. Moeten tegenwoordig met google earth helemaal makkelijk zijn om de juiste coordinaten te vinden.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
vast wel, zolang je de vondst maar afgeeft aan de eigenaar

Antwoorden (1)

lijkt me zeer onwaarschijnlijk, ik ken geen enkele plek van archeologische betekenis waar je zelf mag onderzoeken of graven, zeker niet zonder toestemming