Hoe zijn de leden van SEAL team six overleden?

Ik weet dat ongeveer de helft is overleden toen hun helikopter is neergeschoten. Maar hoe is de rest overleden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

geloof mij maar dat die gewoon nog leven met een andere ID anders worden die ook nog gepakt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagstelling is suggestief als zouden alle leden zijn overleden. Een ding is zeker. Het is kennelijk niet bekend dat ze allen zijn gestorven en het is ook niet bekend welke dedoodsoorzaken zijn waaraan zij eventueeel wel zijn gestorven.