Welke rare stad namen ken je?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heel veel namelijk: - Cockburn, Western Australia - Twatt, Orkney, Shetland Islands, Scotland - Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakit anatahu, New Zeeland - Muff, Ireland - Looneyville, Texas, United States - Titty Hill, Sussex, England - Thong, Kent, England - Gravesend, Kent, England - Wetwang, Yorkshire, England - Blue Ball, Pennsylvania, United States - Spread Eagle, Wisconsin, United States - Bald Knob, Arkansas, United States - Cockup, Cumbria, England - Whiskey Dick Mountain, Washington State, United States - Hookersville, West Virginia, United States - Hell, Michigan, United States - Toad Suck, Arkansas, United States - Middelfart, Denmark - Horneytown, North Carolina, United States - Shitterton, Dorset, England - Disappointment, Kentucky, United States - Licking, Missouri, United States - Fucking, Austria - Intercourse, Pennsylvania, United States - Dildo, Newfoundland, Canada - Wideopen, England - Satan's Kingdom, Vermont, United States - Humptulips, Washington, United States - Boring, Oregon, United States - Climax, Georgia, United States - French Lick, Indiana, USA - Why, Arizona, USA - Fart, Virginia, USA - Blowhard, Australia - Truth Or Consequences, New Mexico, USA - Big Bone Lick, USA - Dwarf, Kentucky, USA - Dead Chinaman, Papua New Guinea - Burning Well, Pennsylvania, USA - Assawoman, Virginia, USA - Acme, West Virginia, USA - Sexi, Peru - Poopoo, Hawaii, USA - Beer Bottle Crossing, Idaho, USA - Needmore, Texas, USA - Pussy creek, Ohio, USA - My Large Intestine, Texas, USA - Gayville, South Dakota, USA - Ass, Ukraine - Can do, North Dakota, USA - Wagga Wagga, Australia - Dollarbeg, Scotland - Lolita, Texas, USA - Hygiene, Colorado, USA - Bird in Hand, Pennsylvania, USA - Embarrass, Minnesota, USA - Plain City, Utah, USA - Okay, Oklahoma, USA - Normal, Illinois, USA - Hooker, Oklahoma, USA - No Name, Colorado, USA - Hot Coffee, Mississippi, USA - Odd, West Virginia, USA - Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysilio gogogoch, Anglesey, Wales.

Ik vind dat je je vragen in iets beter Nederlands moet stellen. (niet vervelend bedoeld, hoor)

Muggenbeet, en Nederland

en je hebt fucking, in oostenrijk. Dildo in canada. Anus in frankrijk. Kloten in oostenrijk. Kut in irak. Doodstil in Groningen enz.

Bronnen:
http://home.planet.nl/~ramak153/rareplaats...

Lutjebroek in Noord-Holland. Volgens mij al minstens een eeuw synoniem voor een klein, nutteloos plekje...

oohja, en lull

Boerenhol in Zeeuws-Vlaanderen

sexbierum

In Noord-Brabant ligt het dorp Zeeland

Ik mis nog het pitoreske Peniscola aan de Spaanse kust... Ja ja ja ja. Dit ligt ook in Florida voor de wijsneuzen onder ons....

Hamburg , Hoogvliet , Luik , Friendship ( Suriname dacht ik )

Kruishaar- Gelderland Knikerdorp- Limburg Kijkuit - Zeeland Kuttingen - Limburg Muggenhol- Noord-Branant

Katlijk, dit ligt in Friesland

Hongerige Wolf

Rectum, Overijssel. Vooral icm het buurplaatsje Enter, op de ANWB-borden staat dan de, zeker voor engelstaligen onheilspellende, boodschap "Enter Rectum" te lezen.

Tuitjenhorn, Koedijk, Ursem, Waarland, allen in Noord-Holland-Noord! Ik had vroeger een lerares godsdienst die uit Westerhaar-Vriezenveensewijk (OV) kwam. Ook niet echt gewoon...

Veel mensen denken er niet over na en het wordt een 'gewone' naam gevonden. Maar 'Zwijndrecht' is toch best een beetje apart?

een echte stad met een rare naam: Antananarivo (hoofdstad van Madagaskar)

Krungthepmahanakornamornratanakosinmahintarayutthayamahadilokphopnopparatrajathaniburirom udomrajaniwesmahasatharnamornphimarnavatarnsathitsakkattiyavisanukam prasit oftewel: bangkok. dit is ook meteen de langste plaatsnaam ter wereld:) maar deze is echter ook goed! (ligt in wales) Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch dit is echt waar!

Bronnen:
wikipedia

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100