Wie weet waar deze mouwembleem / bandenrol van is?

Wie weet waar deze mouwembleem / bandenrol van is, ik denk dat hij van de broer van mijn opa is geweest, hij is overleden tijdens de oorlog van Nederlands Indie. Kan er alleen op internet nergens een vinden die een beetje soort gelijk is aan deze. Ik heb deze gevonden tussen de spullen van mijn opa nadat hij overleden was.

Toegevoegd na 1 minuut:
Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is de link naar de afbeelding, er ging iets fout:

http://www5.picturepush.com/photo/a/13135908/640/13135908.jpg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De koppeling werkt niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www5.picturepush.com/photo/a/13135908/640/13135908.jpg als het goed is kunt u hem via deze link bekijken, dankjewel!

Antwoorden (2)

De streep lijkt me die van een militair in de rang van sergeant.
Verder kan ik niets van maken...
10 jaar geleden
dit is het insigne voor een vlaggenseiner.
ik denk dat deze uit het leger komt.
het zijn namelijk 2 gekruiste seinvlaggen.

als deze van de padvinderij zijn dan heb ik er wel belangstelling voor om ze op te nemen in mijn collectie.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb de foto nog eens beter bekeken, het is een sergeant vlaggenseiner. dus uit het leger.