Natuurlijk, de geschiedenis is vol van oorlogen en conflicten, dus ook in die periode.

Maar opvallend veel van die oorlogen waren burgeroorlogen of onafhankelijkheidsoorlogen, of kunnen gezien worden als naweeën van de eerste wereld oorlog.

Enkele bekendere oorlogen/gewapende conflicten uit die periode zijn:
· Spaanse burgeroorlog
· Chinese burgeroorlog
· Japanse bezetting van Mantsjoerije
· Turkse Onafhankelijkheidsoorlog
· Grieks- Turkse oorlog
· Ierse onafhankelijkheidsoorlog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje ;)

Andere antwoorden (2)

natuurlijk zijn er oorlogen geweest tussen de eerste en de tweede wereldoorlog. Zoals nu in Libie, Algerije, Egypte,...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook nederland in indonesië
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De politionele acties (want ik denk dat je die bedoelt) waren na de 2e wereldoorlog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die was toch niet tussen de 1e en de 2e !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja sorry , domme sukkel ben ik ... ik dacht iets anders ....
dom antwoord ....