Heeft iemand voor mij het woord waterman in mayaschrift?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
nog geen antwoord op je vraag wel evt een enorm interessante link http://www.soulsofdistortion.nl/dutch/Spiegelbeeld%201.html

Antwoorden (2)

In onderstaande link staan de 20 zonnezegels, ik denk dat hij hier bij moet zitten maar kan dat zelf in de tekst niet vinden zeg ik er eerlijk bij
12 jaar geleden
Welke Mayataal bedoel je dan? Yucatec Maya, Itzaj Maya, Kaqchikel Maya, Cho'ol, of Chontal de Tabasco?
Man kan zijn: Xiib, Winik, Achin, of Winic.
Water kan zijn: Ha', Ja', of Ya'.
In Maya hiëroglyfen wordt het mogelijk zoiets als de toegevoegde afbeeldingen.
Amadea