Wie kan me wat meer informatie geven over 'Batterie Lindemann' / 'Bunker Lindemann'? Het was een grote Duitse bunker van WWII.

In de 2e Wereldoorlog had je een grote bunker, batterie Lindemann, volgensmij. Na de WWII werd de bunker vernietigd. Ze lieten hem onder water lopen. Ik kan nergens informatie vinden over die bunker, wie kan me helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een website gevonden met informatie over deze bunker (zie bron). Daar kan je het nalezen.

Ook kan je zoeken naar batterij "Schleswig Holstein". Zo heette de bunker voordat hij Lindemann heette.