Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

sweden finland ierland noord-ierland wales schotland spanje portugal andorra italië slowakije bulgarije hongarije roemenië liechtenstein san marino & zwitserland

ik heb engeland er niet bij staan om dat jersey en guernsey bezet waren en dat bij mijn weten onderdeel van engeland is

en de sovjet-unie heb ik ook niet vermeld daar het europese gedeelte in 1941 meerendeels bezet werd door de duitsers

turkije reken ik neet mee omdat het maar vor 5% in europa ligt

Toegevoegd na 1 minuut:
was malta nog vergeten dat was bezet door de engelsen

Toegevoegd na 6 dagen:
ik ben helemaal vergeten te vermelden dat albanië niet door de duitsers bezet was zie ik net
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus waren ze niet bezet want een bevriend land ga je niet bezetten i rest my case

Andere antwoorden (4)

Engeland,Wales, Ierland, Noord ierland, schotland, sovjet unie
volgens mij is Zwitserland altijd neutraal gebleven
ik dacht dat spanje-portugal ook niet was veroverd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ijsland, Noorwegen en Zweden.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Noorwegen is fout. Dat werd wel bezet door de Duitsers.
Het klopt niet helemaal dat Italië niet was veroverd, want Italië was namelijk zelf een deel van de ’‘ASmogendheden’‘ ookwel gekend als de AS-Landen waarin het Duitse Rijk, Italië en Japan samenwerkten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zweden, Finland, Ierland, Spanje, Portugal, Slowakije, Bulgarije, Hongarije, Roemenië en Zwitserland.

Italië is aan het einde van de oorlog ook nog deels bezet geweest door de Duitsers zover ik weet.

Albanië is ook niet bezet geweest door de Duitsers maar door de Italianen.

De Sovjet Unie en Groot Britanië zijn slechts deels bezet geweest.

Toegevoegd na 40 seconden:
Ijsland ook niet door de Duitsers wel door de Amerikanen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding