Interview vragen

We moeten voor geschiedenis presentatie houden en daarin moet een interview verwerkt zijn over iemand die verzuiling,ontzuiling en ontkerkelijking heeft meegemaakt. We hebben al iemand voor het interview alleen we hebben geen idee wat we moeten vragen, en onze docent wil niet meer uitleggen of ons helpen. Hebben jullie enig idee wat voor vragen we zouden kunnen stellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

Hoe weet je ze zeker dat ze dat heeft meegemaakt?
Wat zijn de kenmerken?
Wat is haar mening over verzuiling enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van deze vragen:
- Hoe ervoer u de verzuiling, heel strikt in de zin van dat u echt niet met iemand van een andere zuil mocht omgaan, of viel dat allemaal wel mee?
- Welke kranten lazen mensen van een bepaalde zuil en naar welke radiozenders luisterden ze?
- Ziet u in de kranten van vandaag de dag nog terug bij welke zuil ze oorspronkelijk hoorden?
- Wat denkt u dat positieve gevolgen zijn van de ontzuiling?
- Wat denkt u dat negatieve gevolgen zijn van de ontzuiling?
- Denkt u dat de ontzuiling een verandering in normen en waarden met zich mee heeft gebracht?
-Wat voor maatschappelijke gevolgen heeft de ontkerkelijking in Nederland?
- Wat vindt u zelf van de ontkerkelijking?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hebben wij ook gedaan vraag ook dingen over muziek en invloed daarvan. dat vond mijn docent erg goed.