Waar kan ik goeie informatie vinden over Polen in het interbellum?(in het Nederlands)

Kom niet met antwoorden aan als Google of wikipedia want daar kan ik niet vinden wat ik zoek.Ik ben opzoek naar veel en serieuze informatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Wat doet vermoeden dat het jouw huiswerk is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er niet serieus aan Wikipedia ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel serieus maar te kort

Antwoorden (1)

Historicus Adam Zamoyski heeft een boek geschreven 'De slag om Warschau', dit speelt zich af in de oorlog van 1919 tot 1921 toen het communistische rusland de wereldrevolutie wilde ontketenen. De beste plaats voor de revolutie was het Berlijn van net na de oorlog, maar daarvoor moesten de tanks eerst Polen doorkruisen. De Poolse ruiters overwonnen van de Russische tanks en behoedden Europa voor een communistische revolutie. Dit boek geeft een goed beeld over Polen in die oorlog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje hier heb ik wat aan!!