Weet iemand goede dagen om het Anne Frank Huis te bezoeken?

Ik ben namelijk vandaag met school naar het Anne Frank huis geweest,
Maar we liepen zo snel van het ene naar het anderen dat ik maar de helft heb gezien.
Ik wil er daarom nog een keer heen want van wat ik heb kunnen bekijken was het erg intresant.

Mijn moeder zecht dag het erg druk is dus weet iemand misschien goede bezoektijden waneer het rusrig is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Op de site van het Anne frank huis staan daar tips over. Ook kan je online kaarten kopen zodat je niet in de rij hoeft, scheelt een hoop!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maandag lijkt me het meest rustig, de meeste mensen zijn dan uitgeweest in het weekend en beginnen op maandag weer aan de werkweek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk in Amsterdam bij een heel bekende toeristische attractie, die ook Nederlanders veel bezoeken. En het is eigenlijk altijd druk - de laatste 14 dagen trekt het al helemaal erg aan aan, vooral vanaf vrijdagochtend, als de weekendje-weg mensen komen, tot zondagavond.
Maar de 2e en 3e week van Januari, en door de weeks tot half februari was het uitgesproken rustig, vooral tussen 12 en 14 uur.
(Heb een trui zitten breien om de dag 'vol' te krijgen...)

Dus ik raad je aan, een beetje geduld te hebben, en volgend jaar na de Kerst/Nieuwjaarsdrukte een dagje Anne Frank te plannen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de zomer is het Achterhuis ook 's avonds geopend. Kom dan rond etenstijd (18:00 uur). Minste kans op georganiseerde bustoeristen.